lørdag den 8. december 2012
Øjebliksbilleder/This very moment pictures
Hannah har ALTID elsket bøger og at blive læst for og også at "læse" selv. Hun kan jo ikke endnu, men hun kan rigtig godt lide at kigge på billederne. Jeg kunne ikke finde hende idag, men så til sidst fandt jeg hende i sin seng, hvor hun lå og læste bøger.
Hannah was ALWAYS loved books and to be read to and also to "read" on her own. Since she can't read yet she really likes looking at the pictures. I couldn't find her today but finally I found her in her bed, where she was reading a big pile of books.
I Rebeccas klasse har de læsefidusen Bengtzon som på skift besøger de forskellige elever i weekenden. Bengtzon skal det samme som børnene, så Bengtzon skulle også lige smage på kartoflerne.
In Rebecca's class they have the readingmonkey Bengtzon. Bengtzon takes turns visiting the students over the weekends and he has to do the same things the kids are doing. Obviously Bengtzon wanted potatoes as well.
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)




I love reading too! And the potatoes look yummy!
SvarSlet